יום שלישי, 18 בפברואר 2014

על מה אתה חושב? מגלה לך איך המחשבה יכולה לקדם אותך לאן שרוצה...


אם הייתי אומרת לך שכל מחשבה שאתה חושב כרגע תתממש,  האם היית רוצה בכך?

אם הייתי עושה סריקה למחשבות שרצות לך בראש,
והייתי כותבת את כולן
מה היה שם? על מה אתה חושב? האם חיובי או שלילי?

 

המחשבות שלנו הופכות למציאות שלנו, הן האוכל והן הזרעים שאנו זורעים.לכן חשוב לשים לב, לכל מחשבה

אם הייתי רוצה שתתקיים, אז לתת לה מקום ולהעצים אותה,
ואם לא רוצה שכך חיי יראו, אז להחליף אותה מיד.

 
 

סיפור אישי-
אני זוכרת תקופה שהעמדתי לעצמי מטרות בעבודה ובעסק
ועשיתי תכנון של זמן,
איך מקדמת מה עושה וכמה זמן מקדישה לכל דבר.
ואז נתקלתי במשפט החכם הזה :"אמור לי היכן הן מחשבותיך ואומר לך היכן אתה"
עצרתי, התבוננתי על המחשבות שלי, וראיתי שהן מרוכזות בדברים אחרים לחלוטין,
בבעיות זוגיות שלי, בדאגה, בשלילי.
לא היה קשר ולו הקטן ביותר בין מה שרציתי לייצר לי בעסק,
לבין מה שחשבתי בראשי כל רגע וכל דקה שהתקבץ לשעות וימים.

 
 

הבנתי שאם אמשיך להיות מרוכזות שעות בבעיות שלי, איך אקדם את העסק שלי?
קיבלתי החלטה ולקחתי יוזמה והתחלתי בחריצות
להתאים את המינונים של המחשבות ושל השיחות שלי בהתאם למה שרוצה שיהיה.
וזה מה שעזר לי לעלות על הדרך הנכונה.

עצרו לרגע מה הייתם רוצים שיהיה לכם בעסק? ממה מורכבים חייכם ובאילו מינונים?

בחנו את מכלול המחשבות והתאימו אותם לכך.

 

 
 

אשמח ללמד אתכם איך מחליפים מחשבות וליצר איתכם את העסק והחיים הרצויים לכם.

אז, על מה אתה חושב?

למחשבות טובות

לילך זיו


 
 
 
 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה