יום שני, 19 במאי 2014

איך אייצר יותר כסף? מה עלי לעשות?

כ ד י  ש י ה י ה   ס ב י ב ך   י ו ת ר   ש פ ע   ו ק ל ו ת   ע ם   כ ס ף
י ש נ ם   2  ד ב ר י ם   ש צ ר י ך   ל ע ש ו ת   ל ש י פ ו ר   ה מ צ י א ו ת   ה כ ס פ י ת   ש ל ך

רמת הכסף שיש בחיינו
מייצגת במדויק את היחס הפנימי שלנו ואיך שאנו מרגישים ביחס לכסף.

ובהתאם לכך אנו מושכים אותו או דוחים אותו בתוכנו.
לכן, קודם נזהה בתוכנו מה אנו מרגישים כלפיו.

עבדתי עם בעלי עסקים שרצו להרוויח יותר
וכאשר חקרנו
מה היחס לכסף
היחס היה שלילי
תחשבו על כך, שאם הכסף היה אדם,
הוא לא היה רוצה להיות במקום שלא רוצים אותו
וכאשר חשפנו את התפיסות מהו כסף בשבילי
פתאום הבנו
מדוע קשה להם לייצר יותר כסף.
זה מדהים
זה מכה בך בעוצמה פתאום.


מדוע אנשים מרגישים רע לגבי כסף
זה משום שבילדותנו ובמהלך חיינו,
התת מודע שלנו הוזן באמונות שליליות מכל מה שנאמר וראינו.
ילדים מקבלים ושומרים בראשם כמעט כל מה שאומרים להם.
אלו תפיסות שלא בהכרח הגיוניות או מודעות
הן נמצאות אי שם עמוק בתת מודע שלנו ומנהלות אותנו.

משתפת אתכם בסיפור שלי והתפיסות האישיות שלי על הכסף.

גדלתי בבית עני,
כל כך רציתי סוכריה על מקל, או ארטיק,
ולא היתה לנו אפשרות לכך.
עשיתי ביביסיטר והבאתי לאימי את הכסף לקנות חלב ולחם במכולת,
גם את זה לא היה להורי.
אני זוכרת את השקית שהשכנה חזרה איתה מהמכולת,
היו שם כל מיני מוצרים כולל סוכריות וממתקים,
חלמתי שגם לי יהיה, זה היה כל כך רחוק ולא מושג.

עד היום, כשהולכת עם בנותיי למכולת,
כל אחת רוצה משהו, הקול הראשוני שעולה בי,
הוא אי אפשר, בדיוק כמו בילדותי,
ואז אני עוצרת ואומרת, תודה לאל אני יכולה,
כן אני יכולה יש לי, יש שפע,
הכל אפשרי ואומרת להן לבחור כל אחת משהו אחד. 

וכך מיד מתקנת את התפיסה של אי אפשר שכל כך טבועה בתת מודע שלי.
העבודה של שינוי תפיסות ולאפשר אחרת,
היא כל רגע,
להיות מודעים למה שעולה בנו ולשנות לתפיסה נכונה חזקה ומאפשרת.

הדבר השני שכדאי שנטפל בו
הוא ההתנהלות היומיומית עם הכסף

 
אחרי שהבנו מה יש לי בתת מודע ומה אני חושב כלפיו
עכשיו השאלה, איך תכלס ביומיום אני מנהל אותו.
מגלה לך שהרבה פעמים כשאני פוגשת בעלי עסקים וחברות
ושואלת יש אצלכם ניהול של תזרים מזומנים?
מה המחזור החודשי שלכם?
והאם כל חודש אתם מתכננים, מעמידים יעדים ובודקים שהשגתם?
הרבה פעמים אני מקבלת פרצוף של מה את רוצה ממני עכשיו!
אין להם מושג קלוש מה קורה לי בחשבון הבנק,
או תכנון קדימה של ההתנהלות הכספית
ובטח שלא עמידה מול תקציב
גם בצד הפרטי וגם בעסקי.
אלו דברים שניתן ללמוד ובקלות
והם עושים כסף.
כן, את כל נושא הכסף צריך לנהל-
אחרת הוא ינהל או יבלגן אותך.
הצעד הראשון להגדלת ההון והשפע הוא עכשיו
ומתנה ממני בשבילך

כדי לייצר יותר כסף-
כדאי לזהות את התפיסות הפנימיות שיש בתוכי לגבי כסף
וגם לשנות התנהלות יומיומית.
ומכאן מבטיחה שיהיו יותר ויותר כספים

כאן מתחילים לייצר יותר כסף, הרבה יותר כסף.
כרואת חשבון
וכמאמנת ומגשרת
נחבר את הצד הרגשי עם הצד הפרקטי
ובשניהם יש לי שנים של ניסיון
יחד נצליח.
התקשר אלי, או שלח הודעה 
לטלפון 054-6706050
ללא חיוב וללא התחייבות ואנו נבין מה הצעדים שלך
ליצירת יותר כסף בחייך, בעסק שלך.
בהצלחה
לילך זיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה