יום שני, 29 בדצמבר 2014

האם אני מוכן לשנת 2015?


האם אני מוכן לשנת 2015?
כל מה שצריך כדי שתצליח ב-2015
מחקרים מראים, כשמתכווננים מצליחים יותר.
המיקוד, החשיבה, הברור הפנימי לאן מתאים לי ללכת,
ואיך הייתי רוצה שיהיה, הם הכרחיים ליצירת ההצלחה
בסוף השנה. 


אז מה היה לנו כאן?
כמה דקות וכמה שאלות שיסדרו את העניינים ל-2015
כדאי רגע לנשום, 
לחשוב שאנחנו בסוף שנת 2015 המוצלחת והמספקת
יחד נעבור שאלה שאלה, ולענות בראש... כאילו כבר הצלחנו...
  1.      מה עשה אותי מסופק בסוף שנת 2015
  2.      היכן האמנתי שאני רוצה להיות, והגעתי לשם
  3.      מי הלקוחות שטוב לי איתם ואיתם עבדתי השנה?
  4.      מה ההכנסות שעשיתי?
  5.      אילו פעולות קידמו את העסק שלי?
  6.      באילו תשתיות השקעתי, וקידמו אותי או את העסק?
  7.      מה עשיתי כדי שלקוחות יידעו מה מרוויחים ממני? איך שיווקתי את העסק?
  8.      מה הפעולות שעשיתי והגדילו את המכירות?
  9.      מה עזר לי לקחת יותר כסף הביתה?
  10.   מי עזר לי לעשות את כל זה?
מה עלה בך? 
מה גילית?

כדאי לכתוב את ההצלחות של סוף 2015, ולתלול במקום
בולט, וכל שובו להסתכל היכן אנו ואיך מתקדמים עוד
צעד.

אצלי זה תלוי בארון הבגדים וזה עובד!
יש לנו 100% אנרגיה או זמן, השאלה איך
מחלקים את ה-100% לכל התחומים החשובים
לנו ומצליחים בכולם?

ואיך פרטו יכול לעזור לי בזה?
חוק פרטו נקרא גם חוק 20-80.

החוק אומר, ש-20% מהעבודה ומההשקעה שלנו,
מביאה ל-80% מהתוצאות שהשגנו.

למשל: 20% מהלקוחות מביאים 80% מההכנסה.

הרי אנו מעוניינים להשקיע מעט מאמץ ולהשיג הרבה.

לכן, בכל תחום, יש לזהות מהן תמצית הפעולות הכי חשובות,
שאם אעשה יביאו אותי ל-80% מהתוצאות הרצויות.
מה התחומים החשובים לך בחיים?
מה המעט שכדאי לעשות כל יום, כל שבוע, כל חודש
כדי להתקדם?
דוגמאות לחיים שלך...


בעבודה:

מה הפעולות שאם תתמקד בהם - תצליח יותר.
אנשים מתחילים שנה, מתחילים תפקיד ולא מתמקדים 
במטרותיהם. 

וביומיום, בין כל רשימת המשימות הארוכה, מהן מספר
המשימות שאם תעשה יקדמו אותך הכי הרבה כרגע.

עשה תעדוף, רשום את כל המשימות שלך, דרג אותם
מהמחשבות ביותר לפחות, החלט מה ראלי עבורך ליישם היום.
 
עם הילדים או בן הזוג:
מה המעט שחשוב לכל אחד, שיעשה לו את ההבדל. אולי חיבוק
יומי? התעניינות יומית? ריצה משותפת?

מה הדבר שהכי חשוב בעיניך כרגע, קרבה, תזונה, שיעורים,
נימוס או...
 התמקד במעט ושם תפעל.
 
באיכות החיים שלך:
בספורט למשל, מה הפעילות שאם תתמקד בה, הכי תיתן לך
הרגשה טובה.

אולי רק כפיפות בטן, מספר דקות כל יום, שייצרו בטן מעוצבת?

הבנו? וכן הלאה... 
הנחה 10% לפגישת התנעה לשנה החדשה, עד 8.1.15

חבל לבזבז אנרגיה וזמן!

התקשר עכשיו וקבע פגישת ייעוץ שתעזור לך להוביל 
את החיים ואת הקריירה טוב יותר.

העבירו הלאה, למי שיכול  לעזור לו. 

איתך, לילך זיו
054-6706050

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה