יום שני, 29 בדצמבר 2014

כל מה שצריך כדי להיות מוכן ל-2015


    יש לך כאן, כל מה שצריך כדי להתניע
    טוב יותר את השנה.
    נדרש רק רגע של עצירה שלך לטובת
    הצלחה השנה
מחקרים מראים,
כשמתכווננים מצליחים יותר.
המיקוד, החשיבה, הברור הפנימי
לאן מתאים לי ללכת,
ואיך הייתי רוצה שיהיה, הם הכרחיים
ביצירת ההצלחה בסוף השנה.
 
אז מה יהיה לנו כאן?
כמה דקות וכמה שאלות
שיסדרו את הענינים ל-2015
כדאי רגע לנשום,
לחשוב כאילו כבר הצלחת...
ולדמיין שאנחנו כבר בסוף שנת 2015 המוצלחת והמספקת
אז מה התשובות לשאלות הבאות?...
 
1.         מה עשה אותי מסופק בסוף שנת 2015
2.         היכן רציתי להיות בסוף השנה והגעתי לשם?
3.         מי הלקוחות שטוב לי איתם ואיתם עבדתי השנה?
4.         מה ההכנסות שעשיתי?
5.         אילו פעולות קידמו את העסק שלי?
6.         באילו תשתיות השקעתי, וקידמו אותי או את העסק?
7.         מה עשיתי כדי שלקוחות יידעו מה מרוויחים ממני?
    איך שיווקתי את העסק?
8.         מה הפעולות שעשיתי והגדילו את המכירות?
9.         מה עזר לי לקחת יותר כסף הביתה?
10.     מי עזר לי לעשות את כל זה?
מה עלה בך?
מה גילית?
התשובות יכולות להגיע מיד או להמשיך ולהרהר בשאלות במהלך הימים הקרובים, והתשובות תגענה.
הדרך שלי להצלחה
וכעת לצד הקונקרטי
שמקדם ליותר הצלחה
ב- 2015.
את כל התשובות כדאי לכתוב,
וזו ההתחלה של התוכנית לשנה הבאה.
לצערי, חברות ועסקים רבים ממשיכים בשגרה ועם היומיום ומתחילים לעבוד ללא תוכנית וכיוון, כך מצליחים אך פחות. 
אז, תוכנית עסקית למה ובשביל מה?
·        לאן הולכים? - משמשת כמצפן
כך בעל עסק מתמקד בתכנון ולא רק בכיבוי שריפות.
·        מה רוצים? מכילה מטרות ויעדים להשגה
·        איך הולכים? כוללת תוכנית פעולה. 
·        מה יש לנו לשם כך? מהם משאבים שיעזרו לנו,
מה נשקיע ברמת כסף, אנרגיה, זמן וכוח אדם?
·        כסף? נבחן את הרווח ואת התזרים של הכסף.
·        היכן אנחנו עכשיו?
במהלך השנה, נעשה בקרה,
לפחות חצי שעה בשבוע, נבדוק מה השגנו אל מול המטרות ואיך מתקדמים מכאן
תוכנית עסקית יכולה להיכתב על דף פשוט, במחשב, בחוברת, העיקר שתיכתב ויהיה לעסק כיוון ברור ומסונכרן.
ועם השאלות ששאלנו, כבר התקדמנו.
היכון...צא!
הנחה 10% לפגישת התנעה לשנה החדשה, עד 8.1.15
חבל לבזבז אנרגיה וזמן!
התקשר עכשיו וקבע פגישת ייעוץ שתעזור לך להוביל
את העסק ואת החיים טוב יותר.
ואני איתך בדרך
לילך
054-6706050
העבירו לחבר שיכול להנות מכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה